(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
hannanmedispa_kuantan. Assalamualaikum Hannan Angels💖
.
Semoga urusan kita dipermudahkan. Ja

Assalamualaikum Hannan Angels💖 . Semoga urusan kita dipermudahkan. Jangan lupa tau yang lyka nak bagi korang semua FREE TREATMENT. Bukan tu je boleh join jugak untuk Lucky Draw 😍😍😍 . Kami buka seperti biasa dari 10pagi-7petang😘 . 📞018-9062588 📞018-9062588 📞018-9062588 . Nakkan DISKAUN VOUCHER HM KUANTAN utk 10 orang terawal? Klik link di bio sekarang!! . #hannanmedispa #hannan #hannancosmetics #hannanskincare #spakuantan #kuantan #kuantanpahang #slimmingprogram #hmk #feedbackpositive #scanmuka #nakcantik #nakcantikcarisaya #nakcantiknaksihat #cantiksetiaphari #nakkurussihat #beprepared #bmf

Share 0 0
khairul81113. 15.10.19 - kuantan

#kuantan #kuantanpahang #pahang #malaysia

15.10.19 - kuantan #kuantan #kuantanpahang #pahang #malaysia

Share 7 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
matipucuk.my. .
JANGAN KITA GAGAL MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB NAFKAH BATIN TERHADAP IST

. JANGAN KITA GAGAL MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB NAFKAH BATIN TERHADAP ISTERI . . . 3 MASALAH UTAMA LELAKI PADA HARI INI . CEPAT LETIH, KURANG STAMINA, CEPAT PANCUT HANYA 5 MINIT . JIKA DIBIAR BERLARUTAN MAKA TERJADI LAH "MATI PUCUK" . dapatkan TABLET HERBA EVOMEN ini sekarang, tekan link di bio @matipucuk.my . . abang tunggu kat rumah jer,kami poslaju dengan selamat .insyaAllah . 😁👍 . . #putrajaya #tongkatali #shahalam #poslajumalaysia #kuantanpahang #kubangkerian #seriiskandarperak #manjungperak #batupahat #ubatkuatsuami #ipohcity #matipucuk #tenagabatin #ipohperak #pdrm #poslajuseluruhmalaysia #ubatkuatlelaki #cepatpancut #kencingmanis #narathiwat #sungaibuloh #kulimkedah #seremban #changiairport #bukitaman #gongbadak #alorsetar #pasirmas #kacipfatimah #tenagabatin #nafkahbatin

Share 0 0

Job done today Customer from Philippines 🇵🇭 Kl to KLIA KL Taxi Service Call +6011 - 1546 1746 +6011 - 1518 1746 Whatapps http://kltaxiservice.wasap.my/ Our Website www.kltaxiservice.com Facebook pages www.facebook.com/kltaxiservice Instagram https://www.instagram.com/kl_taxi_service TripAdvisor https://www.tripadvisor.com.my/Attraction_Review-g298570-d11931263-Reviews-KL_Taxi_Service-Kuala_Lumpur_Wilayah_Persekutuan.html Provide Service For 1. Hotel And Airport Transfer 2. Tour And Sight Seeing 3. Holiday Trip 4. Outstation Trip (Within Peninsular Of Malaysia) 5. Daily and Hourly Rent Car With Driver Go Travel With Mpv 4 or 6 Passenger (Full Spec Car With Leather Seat / Airbags For Safety To Our Customers / Entertaiment In Car With Dvd Player) With BUDGET PRICE "SAFETY IS OUR FIRST PRIORITY" #tour #kltour #travel #kualalumpur #cameronhighland #klcc #kltower #happy #holiday #cameron_highland #malaysia #tourpackage #honeymoon #taxi #limo #service #shutle #hotel_transfer #airport_transfer #klia #klia2 #genting_highland #melaka #malacca #kuantanpahang #brunei #indonesia #indonesian #jomjalan

Share 3 0
matipucuk.my. .
JANGAN KITA GAGAL MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB NAFKAH BATIN TERHADAP IST

. JANGAN KITA GAGAL MENUNAIKAN TANGGUNGJAWAB NAFKAH BATIN TERHADAP ISTERI . . . 3 MASALAH UTAMA LELAKI PADA HARI INI . CEPAT LETIH, KURANG STAMINA, CEPAT PANCUT HANYA 5 MINIT . JIKA DIBIAR BERLARUTAN MAKA TERJADI LAH "MATI PUCUK" . dapatkan TABLET HERBA EVOMEN ini sekarang, tekan link di bio @matipucuk.my . . abang tunggu kat rumah jer,kami poslaju dengan selamat .insyaAllah . 😁👍 . . #putrajaya #tongkatali #shahalam #poslajumalaysia #kuantanpahang #kubangkerian #seriiskandarperak #manjungperak #batupahat #ubatkuatsuami #ipohcity #matipucuk #tenagabatin #ipohperak #pdrm #poslajuseluruhmalaysia #ubatkuatlelaki #cepatpancut #kencingmanis #narathiwat #sungaibuloh #kulimkedah #seremban #changiairport #bukitaman #gongbadak #alorsetar #pasirmas #kacipfatimah #tenagabatin #nafkahbatin

Share 1 0
mobile_spa_kuantan85. Alhamdulillah..tq sis
.
.
Semoga cepat sembuh
.
Semoga murah rezeki

#

Alhamdulillah..tq sis . . Semoga cepat sembuh . Semoga murah rezeki #kuantan #kuantanonline #kuantanpahang #kuantanku #kuantanese

Share 0 0
fgwalet_jengka_pahang. Sekiranya diberi peluang, semua mahukan yang terbaik untuk anak kita.

Sekiranya diberi peluang, semua mahukan yang terbaik untuk anak kita. Akan tetapi, realiti kehidupan kadangkala memaksa kita membuat pemilihan. Oleh itu, kami ingin syorkan kepada anda semua untuk membuat pilihan yang terbaik untuk keluarga. . Jangan ambil mudah hal hal berkaitan pemakanan. Sekiranya produk yang diambil tidak mempunyai sebarang sijil pengesahan dari Kementerian Kesihatan ataupun mana mana agensi kerajaan yang berkenaan, baik jangan. Takut nak jimat duit punya pasal, ambil produk sarang burung asal boleh yang akhirnya memudaratkan. . FG Walet menekankan kualiti pada produk dan kami pastikan setiap aspek yang melibatkan pengeluaran kami mengikuti spesifikasi piawaian yang ditetapkan. Dari pengumpulan bahan mentah, proses di kilang sehingga pengedaran, anda boleh yakin dengan kami. Tiada yang lebih bererti dari menghilangkan keraguan pelanggan. Dengan FG Walet, ini jaminan kami. #fgwaletbirdnest #fgwaletjengka #fgwaletpahang #fgwalet #fgwaletjengkapahang #uitmjengka #uitmjengkapahang #hospitaljengka #birdnestdrink #stadiumtunabdulrazakjengka #birdnest #rantauperintis #kuantan #kuantanpahang #jengkaindah #desajaya #permantangshahbandar #jengkaimpian #muajengka #jengkawonderland #airsarangburung #teamtashafgwalet #glowingskin #lakukeras #sayajual #malaysiakini #malaysia #naturalbeauty #viral . . . Direct WhatsApp Reen Agent SAH @fgwalet WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 . . Or Follow Her Instagram @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang

Share 2 0
fgwalet_jengka_pahang. Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin

Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin memiliki kulit yang halus, lembut dan remaja seperti beliau? Anda mahu lihat perubahan dalam masa 21 hari? Tak susah. Amalkan produk sarang burung FG Walet selamat 21 hari berturut-turut dan lihat perubahan pada ketrampilan anda. Bagi mereka yang mahukan kulit awet muda, kami cadangkan produk kolagen sarang burung FG Walet dengan Beri Goji dan Kurma Merah. Kurma Merah  kaya dengan vitamin dan mineral, terutamanya kandungan Vitamin C yang 70 hingga 80 kali ganda lebih tinggi daripada buah anggur dan epal. juga meriah dengan kandungan Vitamin A, B1, B2, protein, kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium. . Pengambilan secara konsisten dapat membantu meningkatkan produksi sel darah putih yang menguatkan imuniti badan dan melindungi hati. Untuk peremajaan kulit pula, kandungan Vitamin C yang tinggi menyumbang kepada perlindungan, rawatan serta regenerasi sel-sel epidermis. Hasilnya kulit yang lebih tegang dan anjal bak gadis remaja. Ditambahi dengan zat-zat dan nutrisi sarang burung FG Walet, pastinya kombinasi mantap yang menghasilkan wajah berseri-seri dalam masa 21 hari. Oleh itu, amalkan produk sarang burung FG Walet dan jangan lupa untuk minum air dengan kerap. Jangan buang masa untuk melakukan perubahan. Dapatkan produk sarang burung FG Walet sekarang dan nantikan transformasi baru anda. Pilih untuk sihat dan cantik dengan FG Walet. #fgwaletbirdnest #fgwaletjengka #fgwaletpahang #fgwalet #fgwaletjengkapahang #uitmjengka #uitmjengkapahang #hospitaljengka #birdnestdrink #stadiumtunabdulrazakjengka #birdnest #rantauperintis #kuantan #kuantanpahang #jengkaindah #desajaya #permantangshahbandar #jengkaimpian #muajengka #jengkawonderland #airsarangburung #teamtashafgwalet #glowingskin #lakukeras #sayajual #malaysiakini #malaysia #naturalbeauty #viral . . . Direct WhatsApp Reen Agent SAH @fgwalet WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 . . Or Follow Her Instagram @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang

Share 3 0
fgwalet_jengka_pahang. Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin

Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin memiliki kulit yang halus, lembut dan remaja seperti beliau? Anda mahu lihat perubahan dalam masa 21 hari? Tak susah. Amalkan produk sarang burung FG Walet selamat 21 hari berturut-turut dan lihat perubahan pada ketrampilan anda. Bagi mereka yang mahukan kulit awet muda, kami cadangkan produk kolagen sarang burung FG Walet dengan Beri Goji dan Kurma Merah. Kurma Merah  kaya dengan vitamin dan mineral, terutamanya kandungan Vitamin C yang 70 hingga 80 kali ganda lebih tinggi daripada buah anggur dan epal. juga meriah dengan kandungan Vitamin A, B1, B2, protein, kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium. . Pengambilan secara konsisten dapat membantu meningkatkan produksi sel darah putih yang menguatkan imuniti badan dan melindungi hati. Untuk peremajaan kulit pula, kandungan Vitamin C yang tinggi menyumbang kepada perlindungan, rawatan serta regenerasi sel-sel epidermis. Hasilnya kulit yang lebih tegang dan anjal bak gadis remaja. Ditambahi dengan zat-zat dan nutrisi sarang burung FG Walet, pastinya kombinasi mantap yang menghasilkan wajah berseri-seri dalam masa 21 hari. Oleh itu, amalkan produk sarang burung FG Walet dan jangan lupa untuk minum air dengan kerap. Jangan buang masa untuk melakukan perubahan. Dapatkan produk sarang burung FG Walet sekarang dan nantikan transformasi baru anda. Pilih untuk sihat dan cantik dengan FG Walet. #fgwaletbirdnest #fgwaletjengka #fgwaletpahang #fgwalet #fgwaletjengkapahang #uitmjengka #uitmjengkapahang #hospitaljengka #birdnestdrink #stadiumtunabdulrazakjengka #birdnest #rantauperintis #kuantan #kuantanpahang #jengkaindah #desajaya #permantangshahbandar #jengkaimpian #muajengka #jengkawonderland #airsarangburung #teamtashafgwalet #glowingskin #lakukeras #sayajual #malaysiakini #malaysia #naturalbeauty #viral . . . Direct WhatsApp Reen Agent SAH @fgwalet WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 . . Or Follow Her Instagram @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang

Share 2 0
fgwalet_jengka_pahang. Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin

Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin memiliki kulit yang halus, lembut dan remaja seperti beliau? Anda mahu lihat perubahan dalam masa 21 hari? Tak susah. Amalkan produk sarang burung FG Walet selamat 21 hari berturut-turut dan lihat perubahan pada ketrampilan anda. Bagi mereka yang mahukan kulit awet muda, kami cadangkan produk kolagen sarang burung FG Walet dengan Beri Goji dan Kurma Merah. Kurma Merah  kaya dengan vitamin dan mineral, terutamanya kandungan Vitamin C yang 70 hingga 80 kali ganda lebih tinggi daripada buah anggur dan epal. juga meriah dengan kandungan Vitamin A, B1, B2, protein, kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium. . Pengambilan secara konsisten dapat membantu meningkatkan produksi sel darah putih yang menguatkan imuniti badan dan melindungi hati. Untuk peremajaan kulit pula, kandungan Vitamin C yang tinggi menyumbang kepada perlindungan, rawatan serta regenerasi sel-sel epidermis. Hasilnya kulit yang lebih tegang dan anjal bak gadis remaja. Ditambahi dengan zat-zat dan nutrisi sarang burung FG Walet, pastinya kombinasi mantap yang menghasilkan wajah berseri-seri dalam masa 21 hari. Oleh itu, amalkan produk sarang burung FG Walet dan jangan lupa untuk minum air dengan kerap. Jangan buang masa untuk melakukan perubahan. Dapatkan produk sarang burung FG Walet sekarang dan nantikan transformasi baru anda. Pilih untuk sihat dan cantik dengan FG Walet. #fgwaletbirdnest #fgwaletjengka #fgwaletpahang #fgwalet #fgwaletjengkapahang #uitmjengka #uitmjengkapahang #hospitaljengka #birdnestdrink #stadiumtunabdulrazakjengka #birdnest #rantauperintis #kuantan #kuantanpahang #jengkaindah #desajaya #permantangshahbandar #jengkaimpian #muajengka #jengkawonderland #airsarangburung #teamtashafgwalet #glowingskin #lakukeras #sayajual #malaysiakini #malaysia #naturalbeauty #viral . . . Direct WhatsApp Reen Agent SAH @fgwalet WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 . . Or Follow Her Instagram @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang

Share 2 0
fgwalet_jengka_pahang. Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin

Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin memiliki kulit yang halus, lembut dan remaja seperti beliau? Anda mahu lihat perubahan dalam masa 21 hari? Tak susah. Amalkan produk sarang burung FG Walet selamat 21 hari berturut-turut dan lihat perubahan pada ketrampilan anda. Bagi mereka yang mahukan kulit awet muda, kami cadangkan produk kolagen sarang burung FG Walet dengan Beri Goji dan Kurma Merah. Kurma Merah  kaya dengan vitamin dan mineral, terutamanya kandungan Vitamin C yang 70 hingga 80 kali ganda lebih tinggi daripada buah anggur dan epal. juga meriah dengan kandungan Vitamin A, B1, B2, protein, kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium. . Pengambilan secara konsisten dapat membantu meningkatkan produksi sel darah putih yang menguatkan imuniti badan dan melindungi hati. Untuk peremajaan kulit pula, kandungan Vitamin C yang tinggi menyumbang kepada perlindungan, rawatan serta regenerasi sel-sel epidermis. Hasilnya kulit yang lebih tegang dan anjal bak gadis remaja. Ditambahi dengan zat-zat dan nutrisi sarang burung FG Walet, pastinya kombinasi mantap yang menghasilkan wajah berseri-seri dalam masa 21 hari. Oleh itu, amalkan produk sarang burung FG Walet dan jangan lupa untuk minum air dengan kerap. Jangan buang masa untuk melakukan perubahan. Dapatkan produk sarang burung FG Walet sekarang dan nantikan transformasi baru anda. Pilih untuk sihat dan cantik dengan FG Walet. #fgwaletbirdnest #fgwaletjengka #fgwaletpahang #fgwalet #fgwaletjengkapahang #uitmjengka #uitmjengkapahang #hospitaljengka #birdnestdrink #stadiumtunabdulrazakjengka #birdnest #rantauperintis #kuantan #kuantanpahang #jengkaindah #desajaya #permantangshahbandar #jengkaimpian #muajengka #jengkawonderland #airsarangburung #teamtashafgwalet #glowingskin #lakukeras #sayajual #malaysiakini #malaysia #naturalbeauty #viral . . . Direct WhatsApp Reen Agent SAH @fgwalet WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 . . Or Follow Her Instagram @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang

Share 3 0
fgwalet_jengka_pahang. Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin

Anda ingin tahu rahsia kejelitaan Datin Hajah Fouziah Gous? Anda ingin memiliki kulit yang halus, lembut dan remaja seperti beliau? Anda mahu lihat perubahan dalam masa 21 hari? Tak susah. Amalkan produk sarang burung FG Walet selamat 21 hari berturut-turut dan lihat perubahan pada ketrampilan anda. Bagi mereka yang mahukan kulit awet muda, kami cadangkan produk kolagen sarang burung FG Walet dengan Beri Goji dan Kurma Merah. Kurma Merah  kaya dengan vitamin dan mineral, terutamanya kandungan Vitamin C yang 70 hingga 80 kali ganda lebih tinggi daripada buah anggur dan epal. juga meriah dengan kandungan Vitamin A, B1, B2, protein, kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium. . Pengambilan secara konsisten dapat membantu meningkatkan produksi sel darah putih yang menguatkan imuniti badan dan melindungi hati. Untuk peremajaan kulit pula, kandungan Vitamin C yang tinggi menyumbang kepada perlindungan, rawatan serta regenerasi sel-sel epidermis. Hasilnya kulit yang lebih tegang dan anjal bak gadis remaja. Ditambahi dengan zat-zat dan nutrisi sarang burung FG Walet, pastinya kombinasi mantap yang menghasilkan wajah berseri-seri dalam masa 21 hari. Oleh itu, amalkan produk sarang burung FG Walet dan jangan lupa untuk minum air dengan kerap. Jangan buang masa untuk melakukan perubahan. Dapatkan produk sarang burung FG Walet sekarang dan nantikan transformasi baru anda. Pilih untuk sihat dan cantik dengan FG Walet. #fgwaletbirdnest #fgwaletjengka #fgwaletpahang #fgwalet #fgwaletjengkapahang #uitmjengka #uitmjengkapahang #hospitaljengka #birdnestdrink #stadiumtunabdulrazakjengka #birdnest #rantauperintis #kuantan #kuantanpahang #jengkaindah #desajaya #permantangshahbandar #jengkaimpian #muajengka #jengkawonderland #airsarangburung #teamtashafgwalet #glowingskin #lakukeras #sayajual #malaysiakini #malaysia #naturalbeauty #viral . . . Direct WhatsApp Reen Agent SAH @fgwalet WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 WhatsApp 017-985-3527 . . Or Follow Her Instagram @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang @fgwalet_jengka_pahang

Share 2 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
leeya_schals_knitted. Nak sentiasa cantik dan bergaya
schals la semestinya harus menjadi 
pi

Nak sentiasa cantik dan bergaya schals la semestinya harus menjadi pilihan anda😘😘 . . #NEEMCOLLECTION . . 💝schalsbawal 💝knittedbawal 💝travelbawal . ✖no iron ✔labuh & adjustable ✔limited stock berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 0 0
leeya_schals_knitted. Nak sentiasa cantik dan bergaya
schals la semestinya harus menjadi 
pi

Nak sentiasa cantik dan bergaya schals la semestinya harus menjadi pilihan anda😘😘 . . #NEEMCOLLECTION . . 💝schalsbawal 💝knittedbawal 💝travelbawal . ✖no iron ✔labuh & adjustable ✔limited stock berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 0 0
leeya_schals_knitted. Nak sentiasa cantik dan bergaya
schals la semestinya harus menjadi 
pi

Nak sentiasa cantik dan bergaya schals la semestinya harus menjadi pilihan anda😘😘 . . #NEEMCOLLECTION . . 💝schalsbawal 💝knittedbawal 💝travelbawal . ✖no iron ✔labuh & adjustable ✔limited stock berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 1 0
leeya_schals_knitted. Nak sentiasa cantik dan bergaya
schals la semestinya harus menjadi 
pi

Nak sentiasa cantik dan bergaya schals la semestinya harus menjadi pilihan anda😘😘 . . #NEEMCOLLECTION . . 💝schalsbawal 💝knittedbawal 💝travelbawal . ✖no iron ✔labuh & adjustable ✔limited stock berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 0 0
leeya_schals_knitted. Nak sentiasa cantik dan bergaya
schals la semestinya harus menjadi 
pi

Nak sentiasa cantik dan bergaya schals la semestinya harus menjadi pilihan anda😘😘 . . #NEEMCOLLECTION . . 💝schalsbawal 💝knittedbawal 💝travelbawal . ✖no iron ✔labuh & adjustable ✔limited stock berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 0 0
leeya_schals_knitted. Schals knitted shawl 
#ANCOLIECOLLECTION
#SCHALSSHAWL
#SCHALS #SCHALS

Schals knitted shawl #ANCOLIECOLLECTION #SCHALSSHAWL #SCHALS #SCHALS #SCHALS 💝semi instant shawl 💝knitted shawl . 💝glitter type . . ✖no pin ✖no iron ✅labuh & adjustable berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 1 0
leeya_schals_knitted. Schals knitted shawl 
#ANCOLIECOLLECTION
#SCHALSSHAWL
#SCHALS #SCHALS

Schals knitted shawl #ANCOLIECOLLECTION #SCHALSSHAWL #SCHALS #SCHALS #SCHALS 💝semi instant shawl 💝knitted shawl . .💝glitter type . ✖no pin ✖no iron ✅labuh & adjustable berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 1 0
leeya_schals_knitted. Schals knitted shawl 
#ANCOLIECOLLECTION
#SCHALSSHAWL
#SCHALS #SCHALS

Schals knitted shawl #ANCOLIECOLLECTION #SCHALSSHAWL #SCHALS #SCHALS #SCHALS 💝semi instant shawl 💝knitted shaw 💝glitter type . . ✖no pin ✖no iron ✅labuh & adjustable berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 0 0
leeya_schals_knitted. Schals knitted shawl 
#ANCOLIECOLLECTION
#SCHALSSHAWL
#SCHALS #SCHALS

Schals knitted shawl #ANCOLIECOLLECTION #SCHALSSHAWL #SCHALS #SCHALS #SCHALS 💝semi instant shawl 💝knitted shaw 💝glitter type . . ✖no pin ✖no iron ✅labuh & adjustable berminat boleh wasap no dibwh; ws : 0172565979 #schalshijab #onlineshopping #hijabfashion #tunangshawl #tudungtravels #weddingshawl #cikgu #shopper #abayafashion #officeladywear #knittedshawlmurah #kualalumpur #kuantanpahang #bajukurung #bazarpaknil

Share 2 0