(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
aynenwatch_byumi. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 0 0
aynenwatch_01. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 1 0
jamarabaynen. Assalammualaikum
.
Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan

Assalammualaikum . Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami . Aamiin

Share 1 1
jamtanganarab_aynen. Assalamualaikum.

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalamualaikum. Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiiin. #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 2 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
magic_arabicwatch. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 1 0
magic_arabicwatch. CUTE AND SWEET .
Cuba bayangkan bila buka je kotak tengok-tengok nama

CUTE AND SWEET . Cuba bayangkan bila buka je kotak tengok-tengok nama kita terukir di situ Kalaulah diberi hadiah , seyes meleleh ayaq mata si dia taw dapat hadiah yang sangat awesome ni Jam ni bukan sekadar putih tapi dia mampu bertukar warna bila bertemu dengan si matahari Bestkan? ❤️ . . #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior38

Share 0 0
arabicwatch_stylo. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 4 0
nisahyunos. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 1 0
surayahmasita. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 0 0
ein.shop. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 0 0
aynen_arabic_watch. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 0 0
adwatch.bn. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 1 0
jam_arabic_magic. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 2 1
baraka_rizquna. Dia datanggg lagii. Dia datang lagi.

Sesumpah moden ke macam mana ni?

Dia datanggg lagii. Dia datang lagi. Sesumpah moden ke macam mana ni? Adehhaii jam dari bidadari syurga welawehhh, syantikk superp syanttikkk. Sekarang dah tak yah tunggu hujan nak tengok pelangi, pakai jam terbaru Aynen ni, baru sat duduk bawah cahaya matahari teruiihhh ha boleh tgok pelangi di tangan. Melecun tak hampaa? Ofkoss lah melecun kan. Harga mampu milik, pupuluhh ajerr. Memang bebetui WOW! #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #bruneimuara #teamaynen #aynenwatch #aynen #UVwatch

Share 0 0
baraka_rizquna. Assalammualaikum

Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan p

Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #bruneimuara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 0 0
aynen.wacth.lovely. 17/10/2019
Task pagi 8.00am - 9am

Assalammualaikum

Ya Allah, kami mo

17/10/2019 Task pagi 8.00am - 9am Assalammualaikum Ya Allah, kami mohon penjagaanMu dan kami titipkan padaMu agama kami, badan kami, harta kami, keluarga kami dan segala sesuatu yang telah Engkau berikan kepada kami. Aamiin #jamarabic #jamviral #ctdk #tentangdhia #aafiyah #tyaaarifin #neelofar #telekungaleena #masakan #jommasak #bercuti #johorbahru #malaysia #tudungbawal #kualalumpur #jomcuti #makanansedap #sedap #cantik #melaka #kelantan #pahang #agong #istananegara #teamaynen #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #taskwarrior42

Share 1 0
Advertisement
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
haliza.akmar. Memang berjiwa rakyat betul KDYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan

Memang berjiwa rakyat betul KDYMM Seri Paduka Baginda Yang di-Pertuan Agong. Sanggup mencemar duli ke gerai kuih rakyat baginda sambil tanya khabar. . We love you Tuanku🥰🥰💕💕 . . #agongberjiwarakyat #istananegara #agongmalaysia

Share 13 0
yadiansyah0_0. Kebun raya bogor punya cerita tentang perusuh 3 yang ingin kuasai jaga

Kebun raya bogor punya cerita tentang perusuh 3 yang ingin kuasai jagat raya 😁 #istananegara #westjava @himarsunram

Share 10 11
magic_arabicwatch. Peminat purple sila munculkan diri.

Amboihhh dah macam cikgu panggil

Peminat purple sila munculkan diri. Amboihhh dah macam cikgu panggil team rumah purple fulakk. Haa, cantik ke cantik sangat jam Aynen warna purple ni? Boleh ukir nama u olss taw. Jawi boleh rumi pun boleh. paling best sekarang masih harga early bird taw. Tapi baki dah tak banyak, tinggal puluh puluh je dari ber-K-K. So, jom cecepat pinang jam Aynen yang bertukar warna ni, Uihhh melecunnn habisss. #JamBertukarWarna #JamArabAynen #JamMagic #JamUnik #JamTangan #JamRaya #jamhadiah #JamMalaysia #taskwarrior39 #aynenwatch #aynen #Temperaturewatch #wow #kelantan #pahang #agong #istananegara

Share 2 0